Dragi učenici, poštovani roditelji i posjetitelji!

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je 2. siječnja 2025. godine donijelo Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji će se primjenjivati od 7. siječnja 2025. godine. Cilj ove mjere je osigurati da djeca i učitelji tijekom nastave borave u sigurnom i zaštićenom okružju te prevencija ulaska neovlaštenih osoba u školu.

Tehnička i industrijska škola Ruđera Boškovića u Sinju dužna je postupati po Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, a to su sljedeće mjere:

  • Sva ulazna vrata Škole, kao i svi ostali ulazi i izlazi, bit će zaključani s vanjske strane, tijekom cijelog radnog vremena.
  • U svrhu ulaska i izlaska učenika u školsku zgradu na nastavu prije početka i izlaska nakon
    završetka nastave, glavni ulaz bit će otključan od 07:30h do 08:00h prije početka nastave, te nakon završetka nastave od 13:45h do 14:00h.
  • Učenici koji zakasne na nastavu su dužni pokucati na ulaznim vratima i pričekati na dežurnog djelatnika da mu otvori vrata školske zgrade.
  • Učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove tijekom malih odmora.
  • Roditelji i svi drugi posjetitelji će moći ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu putem e-maila ili dogovorenog načina komunikacije te na poziv od strane
    školske ustanove.
  • Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima i predmetnim nastavnicima
    obvezni su poštivati raspored primanja roditelja. Razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.
  • Djelatnik školske ustanove koji je dežuran na glavnom ulazu škole obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije, neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.
  • U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove te ih ispraća nakon roditeljskog sastanka.
  • Učenici koji imaju nastavu iz predmeta TZK-a, koji se odvija na izdvojenom mjestu u velikoj
    školskoj dvorani, predmetni nastavnik dolazi po učenike na glavni ulaz školske ustanove te ih vodi u dvoranu. Nakon ulaska vrata velike dvorane se zaključavaju.
    Po završetku sata predmetni nastavnik učenike ispraća do glavnog ulaza u školu, osim ako se ne radi o velikom odmoru.
  • U slučaju sastanka raznih povjerenstava članove dočekuje predsjednik povjerenstva.
  • U slučaju sastanka Vijeća roditelja djelatnik škole zadužen za to upućuje roditelje na mjesto sastanka.
  • U slučaju bilo kakvoga individualnog sastanka djelatnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.
  • Djelatnik školske ustanove koji je dežuran na glavnom ulazu škole uz prethodnu najavu u prostore školske ustanove, zbog zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:
    – učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
    – drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.)
    – osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda, neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.
  • U slučaju uočavanja neuobičajenog ponašanja osoba u prostorima školske ustanove, dežurni radnici dužni su o tome odmah obavijestiti ravnatelja ili osobu koja ga mijenja (tajnica/pedagoginja).

Zahvaljujemo vam na suradnji i razumijevanju.

Skip to content