Program rada s mladima pokrenut je s ciljem razvijanja osjećaja humanosti, tolerancije, suosjećanja i razumijevanja među mladima.
Jedna je od njegovih zadaća uključiti što veći broj mladih u različite aktivnosti i programe Crvenog križa kako bi im se omogućilo kvalitetnije provođenje slobodnog vremena, stjecanje novih znanja i vještina, međusobno povezivanje i pripremilo ih se za ulazak u svijet odraslih.
Mladi čine više od 70 posto od ukupnog broja volontera u Hrvatskom Crvenom križu i najsnažniji su temelj volonterskog djelovanja.
Rad mladih Hrvatskog Crvenog križa obuhvaća sljedeće zadaće: odgoj za humanost, zdravstveni odgoj, razvijanje socijalne svijesti. Postavljene se zadaće postižu izobrazbom mladih na predavanjima i u radionicama Crvenog križa te provedbom naučenog u praksi i uključivanjem u volonterske aktivnosti.
Tako je i naše Gradsko društvo Crvenog križa Sinj sudjelovalo u proteklom vikendu na radionicama mladih.
Jedna od takvih radionica je 3. Trening – kamp za učenike srednjih škola SDŽ i županijskog HCK-a održan proteklog vikenda, na kojem redovito sudjeluju i učenici Tehničke i industrijske škole Ruđera Boškovića u Sinju.
Učenici: Lea Poljak, Filip Budić, Marko Jagnjić, Josip Jukić, Mirko Penić, David Ivan Mijatović, Ivan Križanac, Marko Tadić Šutra, Dujo Mijić, Stipe Ćurković sa svojim mentorom Ištvanom Miškom Kerekešom, zajedno sa svojim kolegama učenicima iz Splita, Solina, Kaštela i Trogira, su se obučavali za pružanje Prve pomoći, organizaciju smještaja većeg broja osoba u slučaju izvanrednih situacija te pružanju psihološke pomoći stradalim osobama.
Vrijedi istaknuti radionicu naziva ‘Odnos čujućih osoba prema gluhom svijetu’ koju je prezentirao učenik 2.F razreda David Ivan Mijatović u kojoj je na izvanredan način prikazao naš odnos prema gluhim i nagluhim osobama te objasnio što trebamo napraviti da bi komunikacija i suživot s tim osobama bila na puno boljoj razini.
Profesor Ištvan Miško Kerekeš je održao radionicu Izbor lokacije i dizanje šatorskog naslja za ugrožene skupine na kojoj su učenici mogli naučiti što bi trebali napraviti u slučaju razornog potresa.